Дата и локация: 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас

Лектори

Dave Trott
Роден в Източен Лондон.
Обучен като чирак - майстор по изработване и поправка на инструменти, напуснал.
Печели стипендия на Рокфелер в института Прат в Ню Йорк, за да учи реклама.
Обучен в Carl Ally Inc на Madison Avenue.
Работил е като помощник на палубата на товарен кораб за Южна Америка.
Върнал се в Лондон, за да работи в BMP с Джон Уебстър.
Става заместник-творчески директор и през 1980 г. напуска, за да основе Gold Greenlees Trott.
GGT e избрана за „Агенция на годината“ от Campaign и за „Най-креативна агенция в света“ от Ad Age в Ню Йорк.
През 1990 г. основава Bainsfair Sharky Trott с управляващите директори на Saatchi & Saatchi.
През 1993 г. основава Walsh Trott Chick Smith с управляващия директор на WCRS. През 2004 г. печели наградата на Президента на D&AD за цялостен принос.

Автор на 6 книги за креативността:
‘Creative Mischief’ 
‘Predatory Thinking’ 
‘1+1=3’
‘Creative Blindness – and how to cure it’.
‘The Power of Ignorance’
‘Crossover Creativity’

През 70-те създава курса „D&AD Creative Workshop“ за обучение на млади копирайтъри и арт директори. Курсът съществува в продължение на тридесет години.
Обучил много от младите творци в Лондон, много от тях сега са топ творчески директори.

Тема: SIMPLE IS SMART, COMPLICATED IS STUPID

ПРОГРАМА на ФОРУМА 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас Виж ПОВЕЧЕ