Д-р Карл У. Джоунс е един от най-награждаваните арт директори в мексиканската реклама и е сред топ 20 творчески директори в Канада.
В кариерата си е спечелил над 500 награди, включително и от Cannes Lions. Той е и изследовател, признат в световен мащаб като авторитетна личност в рекламата, канен в 12 държави да води семинари, сред които Clio’s Asia в Шанхай, Marketing Magazine в Торонто, El Ojo в Буенос Айрес, SXSW (South by Southwest) в Остин и Американската академия по реклама. Джоунс преподава дигитални медии, телевизия и кино в Университета на Уестминстър в Лондон и е изследовател към CAMRI — водещ световен център за изучаване на медии и комуникации.
Независимо дали става дума за търговски рекламни проекти, академични публикации или провокативни арт инсталации, творческата дейност на Джоунс се свързва с неговия академичен фокус върху деколонизацията на рекламата чрез разрушаването на расистките ѝ наративи и евроцентрични основи.
Неговите артистични методи служат като провокации към индустрията да се изправи срещу колониалното си наследство.
Тема: The AI revolution in advertising: balancing creativity and technology