Дата и локация: 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас

Лектори

Антоанета Мечанова Основател, La Maison Hush Hush
Родена в артистично семейство, Антоанета научава важността да наблюдава детайлите внимателно от най-ранна възраст. Обучена в класически дисциплини като графика, живопис и скулптура, тя се чувства ограничена от това да представя света какъвто е и любопитството ѝ я отвежда кум нови експериментални медии, в които звук и филм ѝ позволяват да твори на по-интуитивно ниво.

Благодарение на магистърското си портфолио и красива случайност, Антоанета започва първата си работа в рекламата - в Hal Riney & Partners в Сан Франциско, където още преди да разбере какво точно е « реклама », спечелва за агенцията си American Automotive Advertising awards с първия си работен проект. Няколко години по-късно, и след важна роля в спечелването на важен конкурс за клиент на агенцията си, Антоанета сменя посоката изцяло и се впуска в света на рекламата на BIG TECH в Силиконовата долина. Няколко години по-късно тя заминава за Ню Йорк, където се присъединява към легендарен екип в Ogilvy & Mather, който е създал едни от най-вдъхновяващите кампании, между които и тази за лансирането на Apple 1984. В продължение на няколко години Антоанета работи с тях, като поделя времето си между офисите в Ню Йорк и Париж. След спечелването на друг важен бизнес конкурс, Антоанета се установява за постоянно във френската столица. Там тя отново сменя посоката на 180 градуса и влиза в света на «Luxury & Beauty advertising», където въпреки статуса си на «outsider» на категорията, но благодарение на нейното остро чувство за «craft», Антоанета предлага креативна гледна точка, в която проектите не само уважават визуалните кодове на бранда, но също успяват да създадат брандови територии, където креативната идея провокира емоционалната реакция. В последствие, кампанията Core Values на Louis Vuitton получава 8000 страници безплатен PR на лансирането си. Тази ценна възможност позволява на Антоанета не само да свърже точките между това, което обича да прави (мислене и творене), но и да получи практически опит как се предизвикват разговори, които могат да ни отведат малко по-далечe от чистото "продаване/купуване" на красиви предмети и да ни стимулират да бъдем малко по-човечни, благодарение на рекламата. Няколко години по-късно Антоанета започва нова професионална абантюра като творчески лидер на « Luxury, Beauty & Lifestyle" веригите на BBDO, и също така и на Publicis.

През 2015, Антоанета създава La Maison Hush Hush, независимa статегическа и креативна агенция, която, въпреки бутиковия си размер, създава маркетингови стратегии и 360º интегрирани глобални бранд кампании, работейки с маркетингови лидери и техните екипи, сътрудничейки успоредно с талантливи артисти и продуцентски къщи. За последните 8 години La Maison Hush Hush се разраства от 1 първоначален клиент до над 30 марки - (пре)позиционирайки по пътя няколко глобални емблематични марки за красота и лукс.


Тема: МЕЧТАТА. ЛУКС ИЛИ НЕОБХОДИМОСТ?


ПРОГРАМА на ФОРУМА 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас Виж ПОВЕЧЕ