Александър Калчев е главен креативен директор на DDB Париж, където той ръководи работата за различни брандове като Volkswagen, Hennessy, Ubisoft, Uber, TAG Heuer, Amnesty International и др.
Роден и израснал в София, България, той се присъединява към DDB Paris веднага след дипломирането си. През 2011 г. Александър е представен от списание Creativity в селекцията „Творците, които трябва да познавате“, а през 2014 г. e един от избраните за класа Young Guns 12 на ADC New York. Само на 29 години той става най-младият изпълнителен творчески директор в историята на агенцията.
Откакто е в творческото ръководство на DDB Paris, агенцията e обявена два пъти поред за „Агенция на годината“ във френското издание на ADC, като Александър е единственият чужденец, спечелил две поредни отличия „Творчески директор на годината“.
Александър и екипите му са спечелили над 40 награди Cannes Lions, множество отличия Grand Prix в Eurobest, отличия Жълт молив в D&AD, златни награди в One Show и редица отличия от всички други големи рекламни фестивали. „Кентавърът“ за Honda - първият филм, който той сам режисира - е награден със Сребърен Лъв в Cannes.
Александър е участвал няколко пъти в журито на всички големи международни фестивали, включително Cannes Lions и D&AD, категория Film.
Той уважава добрата, искрена работа, която говори сама за себе си.
Тема:
Няколко неща, които съм научил досега
За идеите, рисковете и страха