Ранен срок за подаване на заявки: 8 април 2024 г.
Краен срок за подаване на заявки: 18 април 2024 г.
Условия за участие:
1. Във Фестивала могат да участват само комуникационни агенции.
2. В конкурсната програма на Фестивала е допустимо да се включат само рекламни форми или комуникационни кампании, които:
• са създадени в България и са реализирани в страната или чужбина;
• са публикувани/излъчени/организирани между 01.01.2023 и 18.04.2024 г.;
• са публикувани/излъчени/организирани преди 01.01.2023 г. и към момента на подаването на заявки за предишни издания на Фестивала са имали наложени от регулаторен орган санкции, които към 18.04.2024 г. са били окончателно отхвърлени от компетентния съд;
• не са участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
3. В категория „Креативно използване на медия“ е допустимо да се включат и рекламни форми, които са част от международни комуникационни кампании, но само при условие че медийната стратегия, идея и реализация са на участника във Фестивала.
Заявки за участие се приемат в срок до 18.04.2024 г. през онлайн система за подаване на заявки на сайта www.fara.bg.
Презентационни материали към заявките на физически носител (разпечатки на презентационни бордове и на визуализации, и мостри) се подават на място в офиса на БАКА на следния адрес: ул. Сан Стефано 14Б, ет. 3, ап. 10 в срок до 23.04.2024 г.
КАТЕГОРИИ
СЕКЦИЯ STORYTELLING
________________________________________
КАТЕГОРИЯ FILM & AUDIO
ПОДКАТЕГОРИИ
-
ТВ реклама и кинореклама - Стоки
-
ТВ реклама и кинореклама - Услуги
-
Други филмови форми
-
ТВ реклама, кинореклама и други филмови форми - Социална, медийна, политическа
-
Радио реклама
КАТЕГОРИЯ STORYTELLING & FILM CRAFT
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Copywriting & Storytelling
-
Кинематография
-
Музика и саунд дизайн
КАТЕГОРИЯ BRAND ACTIVATION
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Live
-
Direct
-
Ambient & Guerrilla Marketing
СЕКЦИЯ CRAFT
_______________________________________
КАТЕГОРИЯ CRAFT
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Art Direction
-
Илюстрация
-
Типография
-
Фотография
-
Анимация
-
Пространствен дизайн
КАТЕГОРИЯ ИДЕНТИЧНОСТ
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Бранд идентичност
-
Лого
-
Ребрандинг
-
Бранд материали
-
Дизайн на опаковки
КАТЕГОРИЯ ПРИНТ
СЕКЦИЯ TACTICS
________________________________________
КАТЕГОРИЯ DIGITAL
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Уебсайтове, мобилни приложения и онлайн реклама
-
Социални медии
-
Инфлуенсър маркетинг
-
Engagement
-
Digital Craft
-
Други аудиоформи на реклама
КАТЕГОРИЯ КРЕАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА МЕДИЯ
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Креативно използване на съществуващи формати
-
Креативно използване на дигитални и социални канали
-
Брандирано съдържание в медиите
КАТЕГОРИЯ TOPICAL AND REAL TIME MARKETING
СЕКЦИЯ GRAND JURY
________________________________________
КАТЕГОРИЯ INNOVATION
КАТЕГОРИЯ КАМПАНИЯ
ПОДКАТЕГОРИИ
-
Кампания - Стоки
-
Кампания - Услуги
-
Кампания - Социална, Медийна, Политическа
-
Кампания - Положителна промяна