Регламент

Краен срок за подаване на заявки: 21 април 2022 г.
Удължен краен срок за подаване на заявки (10% увеличение на таксите за участие):
29 април 2022 г.


Условия за участие:


1. Във Фестивала могат да участват само комуникационни агенции.
2. В конкурсната програма на Фестивала е допустимо да се включат само рекламни форми или комуникационни кампании, които:
• са създадени в България и са реализирани в страната или чужбина;
• са публикувани/излъчени/организирани между 01.01.2021 и 20.04.2022 г.;
• са публикувани/излъчени/организирани преди 01.01.2021 г. и към момента на подаването на заявки за предишни издания на Фестивала са имали наложени от регулаторен орган санкции, които към 21.04.2022 г. са били окончателно отхвърлени от компетентния съд;
• не са участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
3. В категория „Креативно използване на медиа“ е допустимо да се включат и рекламни форми, които са част от международни комуникационни кампании, но само при условие че медийната стратегия, идея и реализация са на участника във Фестивала.

Заявки за участие се приемат в срок до 21.04.2022 г. през онлайн система за подаване на заявки на сайта www.fara.bg.
Презентационните материали към заявките се подават в офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции, организатор на фестивала, на адрес: ул. Сан Стефано 14Б, ет. 3, ап. 10.

КАТЕГОРИИ

СЕКЦИЯ STORYTELLING
________________________________________

КАТЕГОРИЯ FILM & AUDIO

ПОДКАТЕГОРИИ
  • ТВ реклама и кинореклама - Стоки
  • ТВ реклама и кинореклама - Услуги
  • Други филмови форми
  • ТВ реклама, кинореклама и други филмови форми - Социална, медийна, политическа
  • Радио реклама

КАТЕГОРИЯ STORYTELLING & FILM CRAFT

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Copywriting & Storytelling
  • Кинематография
  • Музика и саунд дизайн

КАТЕГОРИЯ BRAND ACTIVATION

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Live
  • Direct
  • Ambient & Guerilla Marketing

КАТЕГОРИЯ БРАНД АДАПТИВНОСТ

СЕКЦИЯ CRAFT
_______________________________________

КАТЕГОРИЯ CRAFT

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Art Direction
  • Илюстрация
  • Типография
  • Фотография
  • Анимация
  • Пространствен дизайн

КАТЕГОРИЯ ИДЕНТИЧНОСТ

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Бранд идентичност
  • Лого
  • Ребрандинг
  • Бранд материали
  • Дизайн на опаковки

КАТЕГОРИЯ ПРИНТ

СЕКЦИЯ TACTICS
________________________________________

КАТЕГОРИЯ DIGITAL

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Уебсайтове и мобилни приложения
  • Онлайн реклама
  • Социални медии
  • Инфлуенсър маркетинг
  • Engagement
  • Digital Craft
  • Други аудиоформи на реклама

КАТЕГОРИЯ КРЕАТИВНО ИЗПОЛЗВАНЕ НА МЕДИА

ПОДКАТЕГОРИИ
  • Креативно използване на съществуващи формати
  • Брандирано съдържание в медиите

КАТЕГОРИЯ TOPICAL AND REAL TIME MARKETING

СЕКЦИЯ GRAND JURY
________________________________________

КАТЕГОРИЯ INNOVATION

КАТЕГОРИЯ КАМПАНИЯ


ПОДКАТЕГОРИИ
  • Кампания - Стоки
  • Кампания - Услуги
  • Кампания - Социална, Медийна, Политическа
ПРОГРАМА на ФОРУМА 8 – 11 юни 2022, гр. Пловдив Виж ПОВЕЧЕ