В рамките на фестивала ФАРА рекламна агенция New Moment New Ideas Company - София ще организира специален уъркшоп “Agency-Client Business Relation: Partnership or Segregation?”, предназначен за представителите на агенции и клиенти от средно и високо управленско ниво.

Сред темите, които ще бъдат засегнати в уъркшопа, са водещите световни тенденции в бизнес отношенията между агенции и клиенти, нуждите на клиентите и услугите, които получават от агенциите в България, процесът на съвместно създаване на стойност, оценяването на успеха и приноса на отделните участници в създаването на интегрирани маркетингови комуникации и избягването на смъртоносната спирала в отношенията между агенция и клиент.

Уъркшопът “Agency-Client Business Relation: Partnership or Segregation?” е предназначен за старши представители от агенции (MD, Client Service Director, Account Director и т.н.) и рекламодатели (Marketing Director/Manager, Brand Manager и т.н.). Нашата препоръка е да се запишат екипи от двама човека, които работят заедно: представител на клиента, отговарящ за работата с агенцията, и представител на агенцията, която отговаря за работата с клиента. Ако клиентът работи с повече специализирани агенции (Creative, Media, Digital, PR, BTL и т.н.), техни представители също могат да вземат участие.

Уъркшопът си поставя за цел да запознае участниците със световните бизнес практики, да установи диалог между агенции и клиенти, да допринесе за по-доброто разбиране на проблемите от гледната точка на двете страни, както и за осъзнаването на необходимостта от повече прозрачност и справедливост в отношенията.

Уъркшопът ще се води от двама преподаватели от New MBA - Creative Business School Belgrade - Наташа Джурджевич и Ненад Лозович.

Наташа Джурджевич е работила дълги години от страната на клиента. Служител за The Coca-Cola Company за 24 години, в момента тя е член на Изпълнителния съвет на бизнес академията ESEM, ръководител на отдел Corporate Strategy, професор, ментор и част от екипа на IAA Serbian Chapter. От 2022 година Наташа е председател на журито на наградите Effie в Сърбия. Кандидат-докторант в областта на Електронния бизнес.

Ненад Лозович е съсобственик в рекламната агенция New Moment New Ideas Company – София и съосновател на New MBA – Creative Business School. Под негово ръководство агенцията е получила пет пъти признанието “Агенция на годината” на ФАРА, редица награди EFFIE и престижната статуетка Titanium Lion за принос към награден проект на фестивала в Кан. През годините Ненад е работил с клиенти като Bulgarian Telecommunication Company (Vivacom), Toyota, Danone, Huawei, United Bulgarian Bank, Ferrero, The Coca-Cola Company, Procter and Gamble, Red Bull и други. Подготвя докторска дисертация на тема, свързана с отношенията клиент-агенция в частта ѝ на възнаграждение на агенции.

Заявка за участие можете да направите на адрес fara@baca.bg. Броят на участниците е ограничен.
ПРОГРАМА на ФОРУМА 8 – 11 юни 2022, гр. Пловдив Виж ПОВЕЧЕ