“Само когато нашите служители разбират напълно бизнеса на клиентите ни и задават правилните въпроси, вместо да отговарят на грешните, можем да се надяваме да градим бизнеса, брандовете и репутацията на нашите клиенти и да ги поставяме на първо място в работа си”.

Обучението е насочено към Account Handlers и Planners, но е полезно и за Junior Creatives и има за цел да структурира и приоритизира задълбоченото познаване на клиентския бизнес като основа за разбирането между клиент-агенция и постигането на забележителни резултати от взаимодействието между тях. Уъркшопът ще помогне на участниците да усвоят изкуството да задават въпроси, за да получат смислен отговор. И ще помогнат на тези, които са отговорни за генерирането и осмислянето на информация за бизнеса и проблемите на клиентите, да бъдат уверени в начина, по който го правят.

Повече информация как да участвате в уъркшопа може да намерите тук.
ПРОГРАМА на ФОРУМА 6-8 юни 2019, Пловдив Виж ПОВЕЧЕ