ВАЖНО! Срокът за подаване на материали е удължен до 23 май.

По случай 20-ата годишнина на Фестивала към десетте категории се прибавя и нова, 11-а, създадена специално и единствено за юбилея. Категорията е извън конкурсната програма и не носи точки за крайното класиране.

Категорията има две подкатегории – ТВ реклама и Принт реклама. Допустими за участие са всички ТВ и принт реклами, реализирани от 01.01.2000 г. до 30.04.2019 г. и участвали като заявки на ФАРА.

РЕГЛАМЕНТ:
По своя преценка всяка агенция изпраща най-добрата своя ТВ реклама и най-добрата своя принт реклама (допустима е серия от до 3 принта), участвали на ФАРА от създаването на Фествала до днес. За подадените ентрита в тази категория не се заплаща такса. Може да изтеглите формата за заявка от тук.

ЖУРИРАНЕ:
Тази категория се журира от пълния състав на журито на ФАРА ’19. Победители в категорията ще бъдат 3-те ТВ реклами и 3-те принт реклами, събрали най-много точки.

ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ:
ТВ реклама:
 видео материал:
мин. резолюция 1024х768 при аспект 4:3 или 1280х720 (720p) при аспект 16:9, Quicktime MOV, компресия: h.264 , bitrate max 15Mbps, аудио uncompressed WAV или MP3 (min 128kbit / 44.1 kHz). Видео материалите се предават, записани на USB flash drive.
Принт реклама:
 цветна разпечатка:
разпечатка на публикувания/реализирания материал с размери до 420/270 мм, каширана централно на черен картон с размери 500/350 мм, дебелина до 250 гр.
Забележка: Моля, не използвайте пенокартон за разпечатките!

СРОКОВЕ: Само за тази категория крайният срок за подаване на заявки и материали е 20.05.2019 г.

Всички подадени заявки в категория The best of the first 20 ще бъдат част от изложбата на ФАРА 2019, а ТВ рекламите ще се излъчват в паузите. Топ 3 ТВ и принт реклами ще бъдат наградени по време на официалната церемония.
ПРОГРАМА на ФОРУМА 6-8 юни 2019, Пловдив Виж ПОВЕЧЕ