С богат опит в Европа, Северна и Централна Америка, Африка и Близкия Изток, Родни Колинс ръководи глобалното звено на McCann за проучвания Truth Central, което работи за откриване и изследване на тенденции на макро ниво, формиращи нагласите и поведението на хората по отношение на живота, брандовете и маркетинга.
Като антрополог доктор Колинс насърчава оценяването на потребителските практики и нагласи в контекста на естествената среда на респондентите.
Със своя екип от професионалисти Родни Колинс помага на водещи световни марки да се позиционират по най-адекватния начин сред целевите си групи.
едовно публикува статии в специализирани и популярни издания, сред които Brand Republic и Huffington Post, а в най-новия си проект изследва потребителските нагласи на 30 000 младежи от цял свят и провежда качествени изследвания на милениали и представители на поколението Z в 40 държави, сред които и България.