Дата и локация: 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас
Освен конкурс за креативни и успешни кампании, ФАРА е и платформа, включваща обучителни лекции, панелни дискусии и уъркшопи, водени от международни професионалисти в сферата на рекламата и бизнеса.

Тази година тема на лекционната част е „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит и международни фестивални награди, като част от имената са Пол Арнолд, Ричард Мълъндър, Гурдийп Пури.

С диплома по психология и магистърска степен по маркетинг, Пол Арнолд започва своя професионален път в Saatchi & Saatchi, където работи за клиенти като Reckitt и Hewlett Packard. През 1998 година продължава кариерата си в Grey Advertising като SVP Global Account Director и оглавява екипа, който отговаря за рекламата на пастите за зъби от портфолиото на GlaxoSmithKline на над 70 пазара по света.

През 2005 година Пол преминава от страната на клиентите, заемайки позицията Global Strategic Planner в GSK. Преди да основе своя собствена консултантска фирма, Пол Арнолд печели 6 златни награди в конкурса Euro Effie.
ПРОГРАМА на ФОРУМА 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас Виж ПОВЕЧЕ