На 6 юни един от лекторите на ФАРА - Ravid Kuperberg ще има ексклузивен двучасов уъркшоп, който ще обхване темата за съвременното storytelling мислене и неговото приложение в комуникациите на брандовете.
В този семинар Равид ще представи иновативни, награждавани кампании от цял свят, ще анализира какво прави една дигитална история ефективна, и ще сподели модели на мислене, които отключват творчески решения в съвременната комуникация.
Участието е със задължително записване и е достъпно само за акредитирани участници във фестивала.
За семинара:
“Разкодиране на новите фронтове на storytelling-a”
Форматите на “разказването на истории” от брандовете се променят постоянно. Главно частта с „разказването“. В свят, в който съдържанието е най-важно и всяко място, повърхност, устройство, уред, платформа и човек са потенциална среда за разказване на истории, брандовете имат безкрайни възможности и средства да предават история по ангажиращ и интересен начин. Не просто да комуникират история, а да я пресъздават чрез уникално преживяване, което създава ангажиращо брандирано съдържание в множество канали.
Да дадеш на хората история, която да разкажат, а не просто да им разкажеш история. Пресичане на границата между онлайн и офлайн в сферата на Phygital (физическо + дигитално) комуникации.
Този двучасов семинар ще разгледа скорошни иновативни, наградени кампании от цял свят, прилагащи ефективен съвременен дигитален storytelling. Ще изследва трансформацията от разказване на истории към дигитално споделяне на истории и storyteching*, като разкодира и преживее мисловни модели, които го правят успешно.