Новини12.06.24
ФАРА’24 ОБЯВИ ПОБЕДИТЕЛИТЕ В ДВАДЕСЕТ И ЧЕТВЪРТОТО ИЗДАНИЕ НА ФЕСТИВАЛА
Най-големият форум на комуникационната индустрия в България се проведеот 6 до 8 юни 2024 г. в Бургас
През изминалия уикенд, в Международен конгресен център Бургас, се проведе двадесет и четвъртата церемония по награждаване на най-големия и престижен форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА.
Голямата награда ,,Творческа агенция на годината" в Творческия конкурс спечели Human, следвани от NobleGraphics на второ място и guts&brainsDDB на трето. Победителите бяха обявени и наградени от изключителния DaveTrott, когото организаторите на ФАРА бяха поканили като специален гост-лектор в програмата на Фестивала.
Победител в Медийния конкурс стана HutsGroup. В класацията на второ място застана Human, а на трето Zenith, част от Publicis Groupe Bulgaria. Наградата на медийната агенция на годината беше връчена от Чавдар Кенаров, Председател на БАКА.
За трета поредна година наградата ,,Рекламодател на годината“ беше присъдена на Fashion Days на базата на сбора от точки от Творческия и Медийния конкурси. Второто място в класацията е за Как се пише?®. На трето място застана Фантастико. Наградата беше връчена от Диана Саватева, Заместник-кмет Култура и вероизповедания на Община Бургас.
С наградата Grand Prix бе отличена кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics за Фондация „Документалистите“. Кампанията, приковаваща вниманието към неглижираната у нас тема за донорството, не само получи високата оценка Grand Prix от журито, но и предизвика бурните емоции на публиката, която се изправи на крака и ръкопляска в продължение на няколко минути. Специалната награда на Фестивала беше обявена от Весела Апостолова, Заместник-председател на БАКА.
Церемонията беше водена от харизматичната Пепа Николова, актриса от трупата на Драматичен театър „Адриана Будевска“.
Тази година ФАРА премина под мотото „В нова светлина“. В този дух бяха представени и новите статуетки, следващи креативната посока на наскоро промененото лого на Фестивала.
Наградените рекламни форми и кампании в Творческия и Медийния конкурси, както и всички участници във ФАРА 2024 може да бъдат разгледани на https://www.fara.bg/participants
ФАРА 2024 събра отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа отНова Броадкастинг Груп и Нетинфо.
Фестивалът се осъществи с партньорството на Община Бургас. За ФАРА Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.