ФАРА обяви състава на журито на Медийния конкурс в двадесет и четвъртото издание на Фестивала.
Mедийните кампании и рекламни форми в конкурса ще бъдат оценени и наградени от жури в състав:
Александър Бирцоев - Управляващ директор, Zenith Media, част от Publicis Groupe Bulgaria
Александър Гагов – Managing Director, Connected/All Channels Group
Анелия Стояновa - Управител медийно звено, The Smarts
Ирина Поррузиан - Търговски директор, Нетинфо
Светослав Дъбов - Директор ТВ и бизнес развитие, Аргент Груп
Силвия Юдакова – Digital Media Director, guts&brainsDDB
Организаторите на Фестивала отбелязват, че участието в журито е признание за самите експерти, избрани в състава му, но е и свързано с отговорност на всеки един от тях спрямо работата и усилията на комуникационните агенции, както и спрямо репутацията на индустрията като цяло.
Повече за журито може да откриете на: https://www.fara.bg/jury
Тази година събитието отново ще представи творческия и медийния конкурс.
Всеки от тях се провежда в съответствие със своя специфичен регламент, категории и критерии.
Рекламните форми и кампании, участващи в Медийния конкурс, ще бъдат оценени и наградени от професионалисти с дългогодишна практика в комуникационната индустрия.
Крайният срок за подаване на заявки във ФАРА 2024 изтича на 18.04. Може да подадете своите заявки тук.
Достъпът до Фестивала е с акредитации
Събитието ще се проведе за първи път в Бургас от 6 до 8 юни в пространството на Международен конгресен център Бургас.
Акредитация за Фестивала можете да закупите от ТУК. Цените варират спрямо сроковете на закупуване. Първият срок изтича на 3 май.
Членове на БАКА и студенти получават специални цени за достъп до събитието.
ФАРА 2024 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броадкастинг Груп и Нетинфо.
ФАРА се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).