От 6 до 8 юни 2024 г. в Международния конгресен център в гр. Бургас ще се проведе двадесет и четвъртото издание на най-големия форум за креативната индустрия в България - ФАРА.

В конкурсната програма на Фестивала могат да участват комуникационни агенции с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани между 1 януари 2023 – 18 април 2024 г.


СРОКОВЕ

Ранен срок за подаване на заявки: 8 април 2024 г.
Краен срок за подаване на заявки: 18 април 2024 г.

Новости в Медийния конкурс

Медийният конкурс на ФАРА 2024 е  отворен за участие на комуникационни агенции, които са създали и реализирали медийната стратегия на съответната кампания и са закупили рекламните форми в посочените медийни канали.

В категория „Положителна промяна – търговски марки“ в раздел „Медийна кампания“ възможност за участие имат медийни кампании, реализирани за търговски марки и компаниите, които насърчават по-доброто чрез маркетинговите комуникации.

Медийният конкурс представя още една нова категория - „Използване на инфлуенсър маркетинг“ в раздела „Канали – Творчески подход и иновации в конкретен канал“.

При оценяването на заявките, подадени за участие в Медийния конкурс, журито ще се ръководи от следните критерии:

30% инсайт и идея;
30% медийна стратегия и целеполагане;
10% медийно изпълнение; 
30% въздействие и резултати.


Материали за участие

За представяне на своята работа пред журито на конкурса участниците подготвят набор от материали, като представянето на видео кейс до 3 минути е задължително само за категория Медийна кампания.

Подробна информация за правилата, категориите и таксите за участие в Медийния конкурс ще намерите тук.

Регламент на Творческия конкурс

В Творческия конкурс комуникационните агенции ще имат възможност да подават заявки в разширената категория „Креативно използване на медия“ с подкатегория „Креативно използване на дигитални и социални канали“.

За участие в категория „Бранд идентичност“ ще се допускат заявки, представящи цялостни концепции за изграждане на марка, съдържащи елементи, създадени след 1.01.2022 година и активно приложими към 18 април 2024 г.

Организаторите на ФАРА споделят, че с тази промяна в регламента фокусът в категория „Бранд идентичност“ ще бъде насочен към актуалността и развитието на рекламните форми, които ще се състезават в конкурса.

Повече информация за правилата, категориите и таксите за участие в Творческия фестивал ще намерите тук.

Очаквайте скоро отварянето на системата за подаване на заявките!

Имате нужда от вдъхновениe?

Ако не знаете от къде да започнете с подготвянето на заявки, то проучването и вдъхновението вървят ръка за ръка.

За това сме събрали на едно място всички победители от предходните издания на ФАРА тук.

Art Directors Club Europe и The One Club for Creativity

Благодарение на членството на БАКА в Art Directors Club Europe, фестивалът ФАРА е включен в системата от национални фестивали, победителите от които имат шанса да се състезават за отличията на ADCE Best of European Design & Advertising Awards.

Всички победители, носители на златна, сребърна или бронзова награда, както и финалистите във ФАРА 2024 ще имат възможността да участват в ADCE Awards 2024.

През 2023 ADCE се обедини с The One Club for Creativity, отваряйки нови възможности за глобалния креативен бранш. Едно от първите предимства за ADCE е включването на носителите на наградата ADCE в класациите The One Club Global Creative.

ФАРА 2024 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броадкастинг Груп и Нетинфо.

ПРОГРАМА на ФОРУМА 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас Виж ПОВЕЧЕ