Дата и локация: 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас
Константин Трендафилов е избран за член на журито на Eurobest 2023

За първи път в журито на конкурса има представител на българска комуникационна агенция

Глобални платформи и брандове като adidas, Bayer, Mars, Wrigley, Prime Video и Warner Music Group ще оценяват най-добрите работи


Eurobest представи професионалистите, одобрени да оценят и наградят най-добрите и ефективни усилия в Европа, с което да поставят летвата за отличие за 2023 година. Това са 94 водещи специалисти от индустрията, от 21 държави на Стария континент, които ще се съберат в Лондон по-късно тази година, за да определят новите носители на наградите Eurobest.

С голямо удоволствие споделяме, че за първи път представител на българската комуникационна индустрия ще заеме почетното място на член на журито на Eurobest. Константин Трендафилов – основател и творчески директор на Human – е един от най-награждаваните творчески директори в България, който по-късно тази година ще има възможността да оценява усилията на Eurobest 2023 в секцията Film Craft.

Запитан за това как се чувства във връзка с бъдещия ангажимент, Константин коментира: „Вълнувам се от възможността за първи път да представлявам българска агенция в журито на Eurobest, тъй като това ме доближава до целта ми – да покажа, че българските криейтиви заслужават място на европейската сцена. Надявам се моят принос да е в това повече български творци да оглавяват журита в бъдеще. Като част от Film Craft журито тази година, се надявам да видя идеи, които не могат да бъдат предложени от Chat GPT, ще се оглеждам за човешкия принос в заявките.“

Освен България, тази година Eurobest посреща и Словакия след 13 години отсъствие.

В журито на Eurobest 2023 се откроява името и на друг българин. Александър Калчев, творчески директор на DDB Paris, е определен за председател на журито за категории Outdoor и Direct. През 2022 година Александър сподели своя богат професионален опит като председател на журито на Творческия конкурс в рамките на ФАРА. 

Сред глобалните брандове, които ще се включат в журито на Eurobest 2023, са adidas, Google и Mars Wrigley. Представители ще има и на други платформи и компании – Artisans du Film, Bayer, Prime Video и Warner Music Group. При холдингите могат да се срещнат имена като BBDO, Dentsu, Forsman & Bodenfors, FCB, Havas, Leo Burnett, Ogilvy, Mullenlowe, Publicis Worldwide и Wunderman Thompson, а от независимите мрежи от агенции: Edelman, Jung von Matt, Serviceplan и Wieden+Kennedy.

Заявки за участие ще се приемат до 19 октомври, четвъртък. Повече информация можете да откриете на официалния сайт на Eurobest.

Пълният състав на журито на конкурса Eurobest е представен тук.
Агенция Human е член на Българската асоциация на комуникационните агенции. БАКА е официален представител в България на LIONS Awards, обединяващи конкурсите Cannes Lions, Dubai Lynx, Eurobest и Spikes Asia.



ПРОГРАМА на ФОРУМА 6 - 8 юни 2024 г., Международен конгресен център Бургас Виж ПОВЕЧЕ