Jacek Celiński е медиен експерт и старши мениджър с над 20 години опит в маркетинга. Ефективен лидер, който може да превърне визията в ефект. В dentsu Polska той отговаря за посоката на развитие на бизнес линията Media & Performance и на агенциите в групата - Carat, iProspect и dentsu X.
Започва като журналист, но по-късно преминава от страната на агенциите, където следва посоката открай-до-край, първоначално с Omnicom [Media Direction OMD], а по-късно в Publicis [Starcom, Saatchi & Saatchi IS].
Работил е с най-големите рекламодатели на пазара, сред които The Coca-Cola Company, Procter & Gamble или Coty, реализирайки локални, регионални и глобални проекти.
Преди да се присъедини към dentsu Polska, той е бил ръководител на електронната търговия в Havas Media Group & Havas Creative. Този опит му даде уникална комбинация от компетенции в медиите, електронната търговия, съдържанието и дигиталното, както и дълбоко разбиране на потребителското поведение, нуждите и стремежите на клиентите. Споделя ценностите на устойчивостта и разнообразието като ключови фактори за успех, както за привличане на най-добрите таланти, така и за предоставяне на най-добри резултати за клиентите.
Завършил е социология във Варшавския университет. Запален маратонец, футболен фен и слушател на подкасти.
Тема: AI: Media Guy Perspective