Лектори

Yonathan Dominitz
Йонатан Доминиц е основател на Mindscapes, инструктор и лидер на проекти за творческо усъвършенстване и иновации за рекламни агенции и компании. С 42 награди Cannes Lions, включително 3 Grand Prix, е отличена работата на агенции, обучени от Mindscapes и използващи техните методи за творческо мислене.

Йонатан е управлявал лично проекти в множество компании и водещи световни рекламни агенции. Mindscapes действа на повече от 30 пазара по целия свят (Северна и Латинска Америка, Европа и Азиатско-тихоокеанския регион). Сред клиентите на Mindscapes са: BBDO, Dentsu, McCann Erickson, Leo Burnett, DDB, Lowe worldwide, Cheil WW, Isobar, Google, Baidu, Coca Cola, Mondelez, Pepsico, Samsung, Carlsberg, Nestle, Vodafone, Swedbank, Eurobank, Telenor.


www.themindscapes.com

Тема: The Rules behind Breaking Creativity Rules

Общоприето е, че изключителните творчески идеи са тези, които нарушават правилата и представят оригинално мислене или иновативен творчески подход.
И все пак, анализът на отличени с награди творчески идеи показва, че под повърхността тези замисли споделят няколко повтарящи се модела на мислене – модели, които парадоксално помагат в излизането от вече съществуващите форми и създаването на нови неочаквани предложения.
Тази лекция ще представи креативни модели на мислене, които стоят зад най-новите наградени творчески идеи. Освен това, ще предложи структурирани и систематични методи на мислене за създаването на оригинални и иновативни идеи и кампании, които могат да бъдат прилагани ежедневно.
Тези практически похвати служат за увеличаване на творческите постижения и подхранване на творческата култура на работното място.
ПРОГРАМА на ФОРУМА 8 – 11 септември 2021, гр. София Виж ПОВЕЧЕ