Лектори

Genius Steals
Faris и Rosie Yakob са съоснователите на номадската strategic & creative консултантска компания Genius Steals. Живеят номадски начин на живот вече повече от 5 години – без апартамент и пътувайки без чекиран багаж. Да бъдат пътуващи консултанти позволява на Faris и неговата съпруга и бизнес партньор Rosie да бъдат там, където се нуждаят от тях и междувременно да продължават да се вдъхновяват от света около себе си. Те работят с брандове, агенции и стартъпи, помагайки им да намерят пресечната точка на комуникациите, технологиите и иновативните начини на мислене.
Преди да основат Genius Steals, Rosie ръководи екип от стратези за социалните медии на Орео в 360i, и отговаря за Social and Emerging Media в Saatchi&Saatchi New York. Работила е с емблематични хора и брандове като Jay Z, Oreo, Coca-Cola, InterContinental Hotels, Gibson, Nestle и т.н. Тя вярва, че брандовете могат да създават култура и да свързват хората по начин, по който и двете страни да оценят добавената стойност. Страстта на Rosie е създаването на нетрадиционни решения за бизнес проблеми, както и свързването на брандовете с културата. Пламенна е относно развитието на индустрията и е била част от Social Media журито на Jay Chiat наградите на фестивала 4A, преподавала е в Miami Ad School Brooklyn и е участвала като лектор в конференции по цял свят. Писала е публикации за Fast Company, Digiday, WARC & SocialFresh.com. Нейната работа е награждавана от Cannes, CLIO, Facebook и American Advertising Awards (ADDYs).
Rosie е самопровъзгласил се рекламен ентусиаст със слабост към любопитството, добрите идеи и червеното вино.

Преди основаването на Genius Steals, Faris работи като Executive Vice President Chief Technology Strategist в McCann NY, Chief Innovation Officer в MDC Partners и Chief Digital Officer във водеща световна рекламна агенция. Някои от позициите, които е заемал пo време на кариерата си, са комуникационен стратег, медия планьор, акаунт мениджър, криейтив директор, мениджмънт консултант и автор за списание Максим.
Faris е автор на Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World и допринася към книгата Digital State and What is a Brand?, а заедно с Rosie са съавтори на глави в 2 други книги: Creative SuperPowers и Eat Your Greens. Спряган е за един от десетте MadMen на нашето съвремие от Fast Company и един от най-уважаваните планьори в света от The Planning Survey.
Печелил е и е журирал на редица рекламни фестивали. Консултира и участва във филма The Greatest Movie Ever Sold на Морган Сперлок. Faris изнася лекции по цял свят, и се опитва да не отегчава публиката си, тъй като, както Кърт Вонегът, вярва, че човек трябва да оползотворява времето на напълно непознат по такъв начин, че той/тя да не чувства времето за изгубено.

Лекция: The Nomad’s Guide to Creativity in a Complex World (Пътеводител на номада към креативността)
ПРОГРАМА на ФОРУМА 6-8 юни 2019, Пловдив Виж ПОВЕЧЕ