Катерина Ушева отговаря за маркетинг комуникациите на Kaufland България от 5 години насам. В тази си роля тя се грижи за стратегическото позициониране и развитието на марката, като преди да се присъедини в екипа на най-големия ритейлър, тя е част от All Channels Communication Group.
Заедно с екипа си в Kaufland и творческа агенция Noble Graphics Катерина управлява създаването на едни от най-успешните за Kaufland България кампании, сред които „Свежите Супергерои“ и изграждането и налагането на собствената марка български продукти „Брей!“.
През последните 3 години Kaufland България eжегодно е в челната тройка на „Рекламодател на годината“, а проектът „Свежите супергерои“ бива отличен и с Grand Prix. Според Катерина прозрачността и уважението между вътрешния комуникационен екип на марката и партньорските агенции са в основата на създаването на работещи кампании.