През 2002 г. Емил Захариев поема позицията Криейтив директор в New Moment New Ideas. Там работи за големи клиенти като БТК, Vivacom, Тoyota, UBB, Danone, Sony, Mr. Bricolage и др.
В следващите пет години New Moment печели 3 пъти Агенция на Годината на ФАРА, многобройни награди на същия фестивал, както и няколко отличия и номинации на Golden Drum и EPICA. Кампанията за НАТО донася първия Golden Drum за агенцията.
След като напуска агенцията през 2013, Емил се отдава на другите си страсти — режисурата и графичния дизайн. Като режисьор има успешни проекти за Каменица, сладоледите Boss, М-тел, Загорка, Ариана, LIDL, Maggie, Via Vinera, ОББ и др.
Ако бъде предизвикан, Емил може да покаже лога и графичен идентитет за редица брандове - Fresco, Baristo Coffee, Madame Gâteau, Moshi Moshi Sake & Sushi, l’Orient Express - но най-много се гордее с работата си върху опаковките на млечни продукти ВЕДРАРЕ и мандра КАРАБУНАР.