14 Юни
18:00 Регистрация на участниците във ФАРА 2017 Дом на културата “Борис Христов”, гр. Пловдив
15 Юни
09:30 - 09:40 Откриване на ФАРА 2017 Момчил Захариев (председател на Творческото жури)
09:40 - 10:40 Представяне и първи кръг журиране на категория Digital: Уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения; Онлайн реклама; Социални медии (отворено за всички акредитирани)
10:40 - 10:50 Представяне и първи кръг журиране на категория Радио (отворено за всички акредитирани)
10:50 - 11:10 кафе пауза
11:10 - 12:10 Представяне и първи кръг журиране на категория Дигитална кампания (отворено за всички акредитирани)
12:10 - 13:00 пауза
13:00 - 14:10 Представяне и първи кръг журиране на категория Филм, подкатегория ТВ реклама и кинореклама /Стоки; Услуги; Социална, политическа, медийна реклама/; подкатегория Други филмови форми (отворено за всички акредитирани)
14:10 - 15:00 Представяне и първи кръг журиране на категория Събития (отворено за всички акредитирани)
15:00 - 15:20 кафе пауза
15:20 - 17:30 Представяне и първи кръг журиране на категория Интегрирана кампания /Стоки; Услуги; Социална, политическа, медийна реклама/ (отворено за всички акредитирани)
17:30 - 17:40 Георги Гавазов (председател на Медийното жури)
17:40 - 18:20 Представяне и първи кръг журиране на категория Медийна кампания /Стоки; Услуги; Социална, политическа, медийна реклама/ (отворено за всички акредитирани)
20:00 - 22:30 БАКА & Smirnoff Launch Party КАПАНА
16 Юни
Workshop 1*: Йонатан Доминиц — Decoding Creativity 09:30 - 13:30 Workshop 1*: Йонатан Доминиц — Decoding Creativity Творчески мисловни инструменти за създаване на високо креативни & иновативни идеи

Йонатан Доминиц ще ни покаже какви са общите механизми зад най-награждаваните рекламни идеи и как да превърнем нашите в такива с помощта на доказано ефективните похвати, специално разработени от компанията. Уъркшопът не само подробно ще разгледа инструментите на Mindscapes, но и ще предложи на всеки от участниците възможност да използва eдин от тях в реално време, работейки по задание и получавайки оценка и коментари на идеята си. Основната цел е да дадем практически израз на фантазията си така, че да създаваме иновативни и смели концепции и кампании.
10:00 - 12:00 Представяне и първи кръг журиране на категория Оne-to-Оne Communication (отворено за всички акредитирани)
12:00 - 13:00 пауза
Лекционен панел:
13:00 - 14:00 Вим Вермюлен, Директор стратегии и иновации, Dentsu Aegis Network Светът се управлява от нова oперационна система (как да се възползваме от това)
14:00 - 15:00 Андрес Вергара, International Creative Director, McCann Bucharest Неудобната реклама
Източно-европейски пирати и разсичането на системи като професия
15:00 - 16:00 Йонатан Доминиц, Основател на Mindscapes (творчески и иновационни трейнинги) Декодиране на иновациите (Творчески мисловни инструменти за интегриране на иновации в комуникациите)
16:00 - 16:30 кафе пауза
16:30 - 17:30 Пол Солет, Писател, режисьор и продуцент Силата на екипа
17:30 - 18:30 проф. Богдан Драгански, Директор на Laboratory for research in Neuroimaging – LREN; Директор MRI Platform "Манипулираният мозък — quo vadis, homine?"
19:00 Официално откриване на изложба на творби на автори от рекламния бранш в Градската Художествена Галерия на Пловдив
21:00 Филмово привличане - парти на NОVA и NETINFO MORADO Bar & Diner, ул. Авксентий Велешки 19
17 Юни
Workshop 2*: Цви Бекерман — Идентичност и култура — oт ум към тяло и от когнитивно към социално 10:00 - 12:00 Workshop 2*: Цви Бекерман — Идентичност и култура — oт ум към тяло и от когнитивно към социално
Цви Бекерман ще обърне внимание на концепциите за идентичност и култура, чрез които биват създавани съвременните либерални перспективи. Ще имаме възможността да обсъдим значението им при формирането на пълноценна общност и ще вземем предвид възможните алтернативни идейни модели за справяне с предизвикателствата пред либералните общества в глобализиращия се свят. Преминавайки от когнитивното към социалното, ще се опитаме да “освободим” културните и идентичностни категории от техния институционализиран контекст на техногологии, които измерват, селектират и класифицират населението.
12:00 - 12:30 Презентации на участниците във ФАРА Saatchi Circle 2017 пред творческото жури
12:30 - 13:30 Бари Бранд, Chief Innovation Officer, Saatchi & Saatchi Bulgaria Български Гайди и Свраки. Или защо българската реклама може да промени света
13:30 - 15:00 Cannes Lions 2016 – Grand Prix Winners & Film Lions Gold
13:30 Q & A с журито
20:30 Церемония по награждаване на победителите
22:00 БАКА & Smirnoff Closing Party Тотал Фитнес, ул. Екзарх Йосиф 13
Програмата ще се актуализира. Моля, следете за промените.

15 – 17 юни
Изложба и представяне на рекламните материали, участващи в конкурса
*Участието в Workshop панела от програмата на ФАРА 2017 изисква допълнително записване и подлежи на отделна такса.

Двата workshop-а са с капацитет 40 участника, а акредитациите за тях ще се продават до изчерпване на свободните места (цена 150 лв. без ДДС за един workshop). Очаквайте повече информация на сайта и facebook страницата на ФАРА 2017.