Медийно жури
Десислава Олованова
Партньорreforma

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Опитвам се да търся правилни решения и балaнси. Опитвам се да се уча от грешките си. Основно мисля върху смисъла.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Журирането е сложно нещо и човек може лесно да се обърка. Че знае много, например, че ги разбира тия работи с рекламата и е видял всичко. Затова ще се оглеждам за невиждани и нечувани неща, за интелигентни и свободни решения. И очаквам да ги намерим заедно с останалите членове на журито в осъзнат диалог и отговорно търсене.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Време е да излезем от епохата на самодейността и да влезем във времето на професионално развитие. В крайна сметка това е бизнес, със свои правила и принципи, с вековна история по света и с ясни критерии за хубаво и лошо.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Способна е, разбира се, като че ли повече от когато и да е било. Въпросът е, обаче, дали светът е способен да се изненадва току-така от малки и случайни примери за талант и вдъхновение. Преди да изненадаме света, си мисля, че трябва изненадващо да променим цялата си нагласа към нивото, което трябва да спазваме като гилдия.
Опитвам се да търся правилни решения и балaнси. Опитвам се да се уча от грешките си. Основно мисля върху смисъла.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Журирането е сложно нещо и човек може лесно да се обърка. Че знае много, например, че ги разбира тия работи с рекламата и е видял всичко. Затова ще се оглеждам за невиждани и нечувани неща, за интелигентни и свободни решения. И очаквам да ги намерим заедно с останалите членове на журито в осъзнат диалог и отговорно търсене.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Време е да излезем от епохата на самодейността и да влезем във времето на професионално развитие. В крайна сметка това е бизнес, със свои правила и принципи, с вековна история по света и с ясни критерии за хубаво и лошо.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Способна е, разбира се, като че ли повече от когато и да е било. Въпросът е, обаче, дали светът е способен да се изненадва току-така от малки и случайни примери за талант и вдъхновение. Преди да изненадаме света, си мисля, че трябва изненадващо да променим цялата си нагласа към нивото, което трябва да спазваме като гилдия.