Медийно жури
Мария Гергинова
LeaderOgilvy Group/Mindshare

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Няма как в разгара на лятото човек да не мисли по-често за море, нали :)
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Тази година се надявам да има повече участия от страна на различни агенции и за различни клиенти, за да има върху какво да разсъждава журито. Разбира се, че както винаги досега, така и тази година, всеки един от нас ще търси и оцени новото, креативното и добре изпълненото решение.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Не смятам, че рекламата в България не върви по правилния път, по-скоро малко изостава в развитието на дигиталните проекти.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, защо не. Доказват го наградите, които печелят наши проекти на международни конкурси.
Няма как в разгара на лятото човек да не мисли по-често за море, нали :)
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Тази година се надявам да има повече участия от страна на различни агенции и за различни клиенти, за да има върху какво да разсъждава журито. Разбира се, че както винаги досега, така и тази година, всеки един от нас ще търси и оцени новото, креативното и добре изпълненото решение.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Не смятам, че рекламата в България не върви по правилния път, по-скоро малко изостава в развитието на дигиталните проекти.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, защо не. Доказват го наградите, които печелят наши проекти на международни конкурси.