Медийно жури
Мария Тодорова
Председател на журитоOсновател и управител
NEXT-DC

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Мисля за нови проекти и идеи за развитие, за семейството си, включително и за работното си семейство.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Аз се впечатлявам от реклама, базирана на оригинална и вдъхновяваща стратегия, с ясен инсайт. За мен това е основата на добрата криейтив работа. Случайно родените идеи не са ми интересни и не ги поощрявам. В една кампания или отделен рекламен материал очаквам да видя и оригинални екзекуционни решения, които да движат индустрията напред.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Важно е да имаме стратегия за развитие. Липсата на дългосрочно мислене пречи на цялото ни общество и засяга всички бизнеси, рекламата не прави изключение.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, разбира се. Мисля, че и вече сме започнали с изненадите. Световните издания започнаха да отразяват наши проекти, а двама млади български рекламисти спечелиха Young Lions 2014. Това е огромен напредък за индустрията.
Мисля за нови проекти и идеи за развитие, за семейството си, включително и за работното си семейство.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Аз се впечатлявам от реклама, базирана на оригинална и вдъхновяваща стратегия, с ясен инсайт. За мен това е основата на добрата криейтив работа. Случайно родените идеи не са ми интересни и не ги поощрявам. В една кампания или отделен рекламен материал очаквам да видя и оригинални екзекуционни решения, които да движат индустрията напред.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Важно е да имаме стратегия за развитие. Липсата на дългосрочно мислене пречи на цялото ни общество и засяга всички бизнеси, рекламата не прави изключение.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, разбира се. Мисля, че и вече сме започнали с изненадите. Световните издания започнаха да отразяват наши проекти, а двама млади български рекламисти спечелиха Young Lions 2014. Това е огромен напредък за индустрията.