Медийно жури
Милин Джалалиев
УправителSaatchi & Saatchi

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Как да върнем рекламата към корените й – да променя възприятия за бранда и да продава.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
За мен рекламата има смисъл само когато решава реални проблеми на реални хора и е за реални клиенти. За съжаление създадохме един паралелен фестивален живот, в който доста често рекламистите търсят утеха на ежедневните си предизвикателства. Не бих поощрявал този вид фестивална реклама.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Да се фокусира върху ежедневните предизвикателства, а не да ги избягва, като си създава свой, измислен свят.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Тя и в момента ги изненадва. Добри идеи има, само трябва да видят бял свят, за което трябват търпение и постоянство.
Как да върнем рекламата към корените й – да променя възприятия за бранда и да продава.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
За мен рекламата има смисъл само когато решава реални проблеми на реални хора и е за реални клиенти. За съжаление създадохме един паралелен фестивален живот, в който доста често рекламистите търсят утеха на ежедневните си предизвикателства. Не бих поощрявал този вид фестивална реклама.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Да се фокусира върху ежедневните предизвикателства, а не да ги избягва, като си създава свой, измислен свят.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Тя и в момента ги изненадва. Добри идеи има, само трябва да видят бял свят, за което трябват търпение и постоянство.