Медийно жури
Мирослав Тонев
Медиа МениджърNew Moment New Ideas Company

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Мисля върху това как да забавя темпото и да я карам по-полека. Естествено, не ми се отдава.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Много бих искал да видя повече креативни идеи на медийното журиране - иновативност, интересни решения, нови канали. От години ме преследва усещането, че всички идеи, добри или не чак толкова добри, още преди реализирането им се пресяват през едно и също сито – екселската таблица. Това ги унифицира, приглушава блясъка им, премахва петната им и острите ръбове, за които можеш да се закачиш. Мисля, че това са нещата, които ще търся.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Пътят, по който се движим не е лош, просто от време на време минаваме през скучни местности.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се! Само трябва да им се даде шанс. (на идеите)
Мисля върху това как да забавя темпото и да я карам по-полека. Естествено, не ми се отдава.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Много бих искал да видя повече креативни идеи на медийното журиране - иновативност, интересни решения, нови канали. От години ме преследва усещането, че всички идеи, добри или не чак толкова добри, още преди реализирането им се пресяват през едно и също сито – екселската таблица. Това ги унифицира, приглушава блясъка им, премахва петната им и острите ръбове, за които можеш да се закачиш. Мисля, че това са нещата, които ще търся.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Пътят, по който се движим не е лош, просто от време на време минаваме през скучни местности.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се! Само трябва да им се даде шанс. (на идеите)