Творческо жури
Анна Стилиaнаки
Executive Creative DirectorOgilvy Group Bulgaria

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Че светът става особено малък и в същото време малко по-особен всеки ден.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Както винаги - оригинални идеи и високо ниво на изпълнение. Въпреки че това едва ли ще допринесе за по-добра реклама в страната.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
На разчупване на границите чрез по-смели идеи и по-високи стандарти във всяко отношение.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се. Има доста талант наоколо. А добрата работа просто трябва да се превърне в навик. И да среща също толкова възможности. Преди да изненадат света, идеите трябва да се реализират. Което означава, че от другата страна на масата трябва също да има талантливи хорa, които позволяват на идеите да стигнат по-далеч.
Че светът става особено малък и в същото време малко по-особен всеки ден.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Както винаги - оригинални идеи и високо ниво на изпълнение. Въпреки че това едва ли ще допринесе за по-добра реклама в страната.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
На разчупване на границите чрез по-смели идеи и по-високи стандарти във всяко отношение.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се. Има доста талант наоколо. А добрата работа просто трябва да се превърне в навик. И да среща също толкова възможности. Преди да изненадат света, идеите трябва да се реализират. Което означава, че от другата страна на масата трябва също да има талантливи хорa, които позволяват на идеите да стигнат по-далеч.