Творческо жури
Мартин Димитров
Творчески директор/партньорreforma

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Карам я нелеко, както между другото карат почти всички в тази страна. И мисля върху това как да върша работата си все по-добре. Мисля и върху по-дребни, или пък по-едри теми, в зависимост от разбиранията: върху това как става все по-трудно да намериш време, например. И как времето, което със страст си се опитал да напълниш, така често се разбива в суровите вълни на общественото безразличие, примесени с песъчинки страх.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Ще започна в обратен ред. Очаквам да намеря авторска работа, в известен смисъл по-художествена и по-малко гобленарска. Ще търся непознати неща, които въпреки своята непознатост, изглеждат тъй на място. В този контекст моят принос ще се побере в това да отстоявам до крайност истински забележителните неща, които, сигурен съм, ще срещна на тази ФАРА.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне българската реклама?
Преди да тръгне на път, българската реклама трябва да се изкъпе и преоблече. Да свали ямурлука и да го замени с рицарско наметало, да поотупа душата си от нищетата, да събуди любопитството в себе си. Изобщо да изглежда като човек, с когото всеки би тръгнал на път. И то не от немай-къде.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, това дори тази година се видя. На Young Lions. За всички нас обаче въпросът трябва да е малко по-друг: не способна ли е (способна е, не се и съмнявам), а свободна ли е (съмнявам се) нашата страна да изненада света с добри идеи.
Карам я нелеко, както между другото карат почти всички в тази страна. И мисля върху това как да върша работата си все по-добре. Мисля и върху по-дребни, или пък по-едри теми, в зависимост от разбиранията: върху това как става все по-трудно да намериш време, например. И как времето, което със страст си се опитал да напълниш, така често се разбива в суровите вълни на общественото безразличие, примесени с песъчинки страх.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Ще започна в обратен ред. Очаквам да намеря авторска работа, в известен смисъл по-художествена и по-малко гобленарска. Ще търся непознати неща, които въпреки своята непознатост, изглеждат тъй на място. В този контекст моят принос ще се побере в това да отстоявам до крайност истински забележителните неща, които, сигурен съм, ще срещна на тази ФАРА.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне българската реклама?
Преди да тръгне на път, българската реклама трябва да се изкъпе и преоблече. Да свали ямурлука и да го замени с рицарско наметало, да поотупа душата си от нищетата, да събуди любопитството в себе си. Изобщо да изглежда като човек, с когото всеки би тръгнал на път. И то не от немай-къде.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Да, това дори тази година се видя. На Young Lions. За всички нас обаче въпросът трябва да е малко по-друг: не способна ли е (способна е, не се и съмнявам), а свободна ли е (съмнявам се) нашата страна да изненада света с добри идеи.