Творческо жури
Радослав Бимбалов
Creative DirectorTheSmarts

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Върху промяната. Тя си струва цялото мислене.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Един фестивал не може да направи рекламата по-добра. За целта е необходимо агенциите и клиентите да се поизпотят доста по-здраво, от всеки понеделник до всяка неделя. Фестивалът е по-скоро двудневно ревю на суетата. А тя до голяма степен е грях.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Не пътят, а изкушенията встрани от него са проблемът на родната реклама. Ако спрем да залитаме в двете крайности – измъчена оригиналност или непохватна безличност – ще постигнем този баланс, който ще държи рекламата изправена по пътя си.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Естествено. И вече знае как да го прави. Ако се съмнявате - питайте момчетата от Noble за наградата им от Cannes Lions.
Върху промяната. Тя си струва цялото мислене.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Един фестивал не може да направи рекламата по-добра. За целта е необходимо агенциите и клиентите да се поизпотят доста по-здраво, от всеки понеделник до всяка неделя. Фестивалът е по-скоро двудневно ревю на суетата. А тя до голяма степен е грях.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Не пътят, а изкушенията встрани от него са проблемът на родната реклама. Ако спрем да залитаме в двете крайности – измъчена оригиналност или непохватна безличност – ще постигнем този баланс, който ще държи рекламата изправена по пътя си.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Естествено. И вече знае как да го прави. Ако се съмнявате - питайте момчетата от Noble за наградата им от Cannes Lions.