Творческо жури
Raffaele Cesaro
Group Creative DirectorPublicis Sofia

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Работя и все още изучавам българския пазар и действителност. Станах част от тази компания преди няколко месеца и още експериментирам с работния процес; започвам да градя отношения в агенцията, с клиентите и рекламната общност, включително и с всички партньори, фотографи, режисьори...
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Иска ми се да споделя международния си опит и може би различна визия. Силно вярвам в потенциала на тази страна и хората в нея. Има много творчески таланти, които се нуждаят само от шанс да изразят себе си.
Мисля, че има добри идеи в България. Първоначалното ми усещане е, че трябва да подсилим идеите си с изключително умело изпълнение. Изисквам от хората си да мислят мащабно, фокусирайки се повече върху човешките прозрения. Това очаквам и да видя по време на журирането: големи идеи, базирани на човешки прозрения, много добре разработени.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Бих могъл да отговоря на този въпрос вероятно след журирането. Както вече казах, все още е твърде рано, за да имам цялостно мнение за индустрията.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се. Добрите идеи нямат националност. Последният Young Lion го доказва. Мога да дам един добър пример. Работил съм в Сингапур, когато мястото не беше толкова известно и благодарение на взаимното разбирателство на цялата индустрия се изгради силна творческа репутация посредством реална и автентична работа. Невероятно беше как в момента, в който започнаха да се държат като система, успехът беше налице. Имаше силно сътрудничество в цялата индустрия, за да се постигне една обща цел: Сингапур да стане сред най-добрите в света на комуникациите. Защо това да не се случи и в България?
Работя и все още изучавам българския пазар и действителност. Станах част от тази компания преди няколко месеца и още експериментирам с работния процес; започвам да градя отношения в агенцията, с клиентите и рекламната общност, включително и с всички партньори, фотографи, режисьори...
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Иска ми се да споделя международния си опит и може би различна визия. Силно вярвам в потенциала на тази страна и хората в нея. Има много творчески таланти, които се нуждаят само от шанс да изразят себе си.
Мисля, че има добри идеи в България. Първоначалното ми усещане е, че трябва да подсилим идеите си с изключително умело изпълнение. Изисквам от хората си да мислят мащабно, фокусирайки се повече върху човешките прозрения. Това очаквам и да видя по време на журирането: големи идеи, базирани на човешки прозрения, много добре разработени.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Бих могъл да отговоря на този въпрос вероятно след журирането. Както вече казах, все още е твърде рано, за да имам цялостно мнение за индустрията.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Разбира се. Добрите идеи нямат националност. Последният Young Lion го доказва. Мога да дам един добър пример. Работил съм в Сингапур, когато мястото не беше толкова известно и благодарение на взаимното разбирателство на цялата индустрия се изгради силна творческа репутация посредством реална и автентична работа. Невероятно беше как в момента, в който започнаха да се държат като система, успехът беше налице. Имаше силно сътрудничество в цялата индустрия, за да се постигне една обща цел: Сингапур да стане сред най-добрите в света на комуникациите. Защо това да не се случи и в България?