Творческо жури
Велина Мавродинова
Творчески директорЕнтусиазъм

Как я карате тези дни, върху какво мислите?
Много си мисля как да се направя на интересна, докато отговарям на този въпрос.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Ще гледам с широко отворени очи и сърце и ще търся оригиналност, смисъл, хумор, при това в истински, поръчани и реализирани работи, покълнали от световния опит и наторени с българска лудост. Бих искала тази година фестивалът да отрази действителното състояние на индустрията.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Пътят на рекламата е преплетен с пътя на маркетинга, колкото по-посредствен е маркетингът, толкова и рекламата ще се занася натам. Почти винаги си личи, когато една оригинална идея се е родила от интелигентните отношения между клиент и агенция или когато е плод на страшен напън. В нашенската реклама ми липсва дълбочина, която трайно да замести алчността, егоцентризма и доста често посредствеността.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Вярвам, че когато правиш нещо, зависещо от талант и интелект, преди другите да го оценят, ти вече знаеш какво си направил. Въпросът е дали имаме критерий да оценяваме собственото си развитие или трябва да очакваме светът да ни открие пръв, за да добием самочувствие.
Много си мисля как да се направя на интересна, докато отговарям на този въпрос.
При журирането тази година какъв ще бъде Вашият личен принос, за да става българската реклама по-добра? Какво ще търсите, какво очаквате да намерите?
Ще гледам с широко отворени очи и сърце и ще търся оригиналност, смисъл, хумор, при това в истински, поръчани и реализирани работи, покълнали от световния опит и наторени с българска лудост. Бих искала тази година фестивалът да отрази действителното състояние на индустрията.
Какъв е пътят, по който според Вас трябва да тръгне рекламата в България?
Пътят на рекламата е преплетен с пътя на маркетинга, колкото по-посредствен е маркетингът, толкова и рекламата ще се занася натам. Почти винаги си личи, когато една оригинална идея се е родила от интелигентните отношения между клиент и агенция или когато е плод на страшен напън. В нашенската реклама ми липсва дълбочина, която трайно да замести алчността, егоцентризма и доста често посредствеността.
Способна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи?
Вярвам, че когато правиш нещо, зависещо от талант и интелект, преди другите да го оценят, ти вече знаеш какво си направил. Въпросът е дали имаме критерий да оценяваме собственото си развитие или трябва да очакваме светът да ни открие пръв, за да добием самочувствие.