ФАРА 2014
ПЕТНАДЕСЕТИ ФЕСТИВАЛ НА БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА КОМУНИКАЦИОННИТЕ АГЕНЦИИ
Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции.Целта на Фестивала е да направи преглед на постиженията на българската реклама през 2013 и 2014 год. и да отличи най-добрите сред участниците в отделните категории. Всички реклами, участващи в конкурса, ще бъдат представени на изложба от 10 до 13 септември във вариете Албена.
Церемонията по награждаване на победителите ще се състои на 13 септември във вариете Албена.
Условия за участие
1. Във Фестивала могат да участват всички реклами и комуникационни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 01.01.2013 - 29.07.2014 г. и неучаствали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
2. Всяка рекламна форма трябва да е придружена от заявка. Всяка агенция предоставя една декларация, подписана и подпечатана от комуникационната агенция, в която са описани всички заявки, с които агенцията участва във ФАРА. Ако агенцията подава заявки и в творческите, и в медийните категории, тя трябва да представи две отделни декларации.
3. Всички рекламни форми трябва да бъдат подадени най-късно до 31.07.2014 г. и да отговарят на техническите изисквания.
4. Във Фестивала имат право да участват само комуникационни агенции.
5. В творческите категории участниците представят рекламни продукти, създадени в България и реализирани в страната или чужбина.
6. В медийните категории могат да участват агенции, които са създали или реализирали съответните реклами в посочените медийни канали.
7. В медийните категории могат да участват реклами, които са част от международни кампании, при условие че медийната стратегия, идея и реализация са на участващата агенция.
8. Участниците във Фестивала са длъжни да притежават писмено разрешение за участие в конкурса от рекламодателя (собственика на правата), което да бъде предоставено при поискване в срок от 3 дни.
9. Не могат да участват търговски комуникации, по отношение на които са налице наложени санкции от държавни, общински и/или независими регулаторни органи, както и такива в несъответствие с Националните етични правила за реклама и търговска комуникация в РБългария, установено с влязло в сила решение на Етичната комисия.
10. Във ФАРА могат да участват реклами, чиито санкции, наложени от регулаторен орган, не са били потвърдени от съда и са били създадени и преди 01.01.2013 г.
11. При получаване на една и съща заявка от повече от една агенция, до участие в конкурса ще бъде допусната агенцията, оторизирана от рекламодателя.
12. Организаторът на Фестивала не носи отговорност за съдържанието на рекламите.
13. Организационният комитет си запазва правото да променя броя или вида на категориите в зависимост от заявките.
14. Техническата комисия има правото по своя преценка да премества заявка от една категория или подкатегория в друга.
15. Рекламата/Комуникационната кампания трябва да е оригинална работа на участника и да не нарушава авторските и сродните права на нейните създатели или на трети лица, включително и при използването на работата по смисъла на т.16. Ако възникне оплакване или претенция, че кампанията е направена от трето лице, при всякакви официални юридически искове участникът трябва да сътрудничи на организаторите в защитата срещу подобни обвинения и претенции. В случай че претенциите на третото лице се окажат основателни, участникът следва да обезщети третото лице, без това да засяга имуществената сфера на организаторите.
16. Подаването на заявката представлява разрешение на участника към организаторите да правят копия, възпроизвеждат, разпространяват, показват и излъчват (по безжичен път или кабел, както и чрез Интернет) творческите материали и информацията за рекламата/кампанията с образователна и промоционална цел.
Краен срок за подаване на заявките и материалите за участие: 31.07.2014 г.
Заявки, получени след крайния срок или неотговарящи на техническите изисквания, няма да се допускат до участие в конкурсната програма.
При наличие на пропуски или непълноти в заявките и/или материалите, те трябва да бъдат отстранени до 3 работни дни и цената за участие на тези заявки е с 10% по-висока.