Септември
10-13
Регламент
Акредитация
Хотели
Добрите
Новини
Участници
Програма
Жури
Творческо жури
Медийно жури
Творчески категории
Медийни Категории
10
11
12
13
...ще търся това, което винаги съм търсил – неочаквани, но смислени неща...
Йордан Жечев | CD | DDB Sofia
... Естествено, ще търся добри идеи, но този път ще оценя най-високо тези, които биха били разбрани в цял свят...
Вини | CD | New Moment New Ideas
...Има доста талант наоколо. А добрата работа просто трябва да се превърне в навик...
Анна Стилиaнаки | ECD | Ogilvy Group Bulgaria
...Ще гледам с широко отворени очи и сърце и ще търся оригиналност...
Велина Мавродинова | CD | Ентусиазъм
...Задачата на всички ни, освен да отличим най-качественото от изминалата година, е и да се грижим за облика на бранша...
Владимир Цонков | CD | Saatchi & Saatchi
...Как да нямаш вяра после в младото поколение...
Иван Гаков | AD | РА КРЕС
... Ако бизнесът е по-амбициозен, иновативен и агресивен, такава ще бъде и българската реклама...
Марсел Леви | CD | Noble Graphics
... а свободна ли е нашата страна да изненада света с добри идеи...
Мартин Димитров | CD / партньор | reforma
...би било хубаво да спрем да мислим за "рекламата в България" и да насочим вниманието си към рекламата изобщо...
Момчил Захариев | CD | NEXT-DC
... Ако спрем да залитаме в двете крайности – измъчена оригиналност или непохватна безличност – ще постигнем този баланс...
Радослав Бимбалов | CD | TheSmarts
... Мисля, че има добри идеи в България. Първоначалното ми усещане е, че трябва да подсилим идеите си с изключително умело изпълнение...
Raffaele Cesaro | GCD | Publicis Sofia
...Случайно родените идеи не са ми интересни и не ги поощрявам...
Мария Тодорова | Oсновател и управител | NEXT-DC
...дали светът е способен да се изненадва току-така от малки и случайни примери за талант и вдъхновение...
Десислава Олованова | Партньор | reforma
... липсват смелост и мащаб...
Иво Алтънов | Управляващ директор | Noble Graphics
...всеки един от нас ще търси и оцени новото, креативното...
Мария Гергинова | Leader | Ogilvy Group/Mindshare
...рекламата има смисъл само когато решава реални проблеми на реални хора...
Милин Джалалиев | Управител | Saatchi & Saatchi
...От години ме преследва усещането, че всички идеи, добри или не чак толкова добри, още преди реализирането им се пресяват през едно и също сито...
Мирослав Тонев | Медиа Мениджър | New Moment New Ideas Company
...да срещнем въздействащи идеи,
обгърнати от здрав разум...
Ясен Георгиев | MD | Маккан София