Всяка година регионални и международни брандове се изправят едни срещу други в различните категории на ФАРА. Всяка година десетки рекламни агенции мерят силите си в битката за приза Рекламна агенция на годината.
Кой ще победи в тазгодишната битка?
Целта на Фестивала е да направи преглед на постиженията на българската реклама през 2011 и 2012 год. и да отличи най-добрите сред участниците в отделните категории. Във Фестивала могат да участват всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода
01.01.2011 - 29.07.2012 г. и неучаствали в съответната категория в предишни издания на Фестивала. Всички рекламни форми трябва да бъдат подадени най-късно до
31.07.2012 г. и да отговарят на техническите изисквания.
Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции.
Организационен комитет: Красимир Гергов – Председател
Екатерина Тупарева, Ненад Лозович, Николай Неделчев, София Пенева, Сребрина Бобева, Чавдар Кенаров
Директор: Мариана Брашнарова